Zodra je vraag via telefoon of e-mail bij ons binnenkomt, wordt die door een helpdeskmedewerker behandeld. Indien mogelijk, helpt hij of zij je op weg, of geeft de oplossing voor jouw vraag. Lukt dat niet, dan word je vraag of probleem doorgezet naar onze 2de lijns support. Hiervan houden we je per e-mail op de hoogte.
Als je bij ons Autodesk software heeft aangeschaft en je loopt bij de eerste installatie tegen problemen op, dan helpen wij je op weg. Ook bij vragen over licenties kun je gebruik maken van onze helpdesk voor 1ste en 2de lijns support. Bij herinstallatie en/of extra ondersteuning bij een installatie spelen we je vraag door naar 3e lijns support (consultancy).
Als de 1ste en 2de lijns helpdeskmedewerkers jouw probleem niet kunnen oplossen, dan word je daarvan op de hoogte gesteld. Dit betekent dat de vraag te complex of tijdrovend is. Voor een oplossing kan dan een technische consultant worden ingeschakeld. In dat geval neemt eerst een accountmanager contact met je op om de mogelijkheden en eventuele vervolgstappen te bespreken.
auxalia is een gerenommeerde Autodesk Platinum Partner met vestigingen in Nederland, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland en is bekend om zijn innovatieve software-oplossingen voor de installatie- en plantindustrie, zoals ProjectBox en PlantTool.

Architecture, Engineering & Construction
Product Design & Manufacturing
Civil & Infrastructure
Architecture, Engineering & Construction
Product Design & Manufacturing
Autodesk AutoCAD trainingen
Autodesk Revit trainingen
Autodesk Inventor trainingen
Over ICN
ICN Actueel
Werken bij ICN
Wat is BIM?
Support en Helpdesk
ICT Support en Helpdesk
Vestigingen
Autodesk Software
ICN Revit ProjectBox
3B Tools voor Autodesk Revit
Europalaan 14 – 18
5232 BC ‘s-Hertogenbosch
info@icn.nl
+31 73 750 6 750
KvK: 16089072
BTW: NL809917178B01
©2025 ICN bv - an auxalia company | Leveringsvoorwaarden | Verwerkersovereenkomst | | | | |